دانلود آهنگ جدید آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام عروسک از ترنج موزیک

Download  Music Meysam Ebrahimi – Aroosak

ترانه و موزیک: مهدی دارابی و هادی زینتی , تنظیم: مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام عروسک :

دست و دلم میلرزه نبینمت یه لحظه لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه

شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم

نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره آخه بگو توی دل من کی میتونه جاتو بگیره

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

♫♫♫♫♫

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون

♫♫♫♫♫

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنامآهایعروسک جون





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 21 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی